مجله نایس اپتیک

معرفی برند پلیس «POLICE»

پلیس، نام تجاری گروه De Rigo Group، در ایتالیا در سال 1983 به عنوان عینک تک جنسیتی  برای افرادی که قصد داشتند مورد توجه قرار گیرند، راه‌اندازی شد.

 

انتخاب این نام تصادفی نبود. نام پلیس باعث تخیل و رؤیا، به ویژه جذب نسل جوان می‌شود و چشم انداز کاملاً جدیدی را، آن سوی اقیانوس ، ارائه میداد.

این نام سبک زندگی “در جاده” آمریکایی را تداعی می‌کند. همچنین روحیه قوی شهری را در خود دارد.

POLICE طی سالها توسط سفیران مهم برند، مانند بروس ویلیس، جورج کلونی، دیوید بکهام، آنتونیو باندراس و ستاره فوتبال، نیمار جونیور  تبلیغ شده است که ارزشها، سبک و جهان POLICE را تفسیر و ابراز کرده‌اند.

عینک پلیس مدل SPL996

                                                                                    عینک پلیس مدل SPL996

برند تصمیم گرفت با صدایی جدید، انقلابیون امروزی را هدف قرار دهد:

جوانانی که می‌خواهند با انتخاب خود بر جهانی که در آن زندگی می‌کنند اثری بگذارند و تمایل آنها برای ابراز وجود بالاست.

برند پلیس در حال حاضر نه تنها خط تولید انواع عینک را داد بلکه این برند تولید انواع عینک های لوکس و لاکچری، عطر و … را تولید میکند.

مجموعه خورشید 2021

مجموعه x Lewis Hamilton روح همیشه سبز پلیس را با سبک شخصی و معاصر قهرمان فرمول یک ترکیب می‌کند. این مجموعه با مخلوط کردن مدل‌های ظریف و جذاب فلز با سبک‌های استات زیستی با ضخامت‌های جسورانه‌تر، ایجاد شده است.

نام برند با خطوط باریک و لوگوی لوئیس همیلتون ، ملزوماتی هستند که به طور متوسط ​​اما قابل تشخیص در قسمت‌های مختلف عینک استفاده می‌شود، تا مجموعه متمایز شود. برای فصل ، “Police x Lewis Hamilton FW21” با دو سبک جدید لنز و دو قاب جدید عینک آفتابی پکیج شده است.

 

لوییس همیلتون پلیس

لوییس همیلتون سفیر برند پلیس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *